SEO Stratejisi Ne İşe Yarıyor

İstanbul Anadolu Yakası'nda belirlediğimiz Çekmeköy, Ümraniye, Ataşehir, Dudullu, Sancaktepe ve Samandıra yaşayan veya çalışan araç sürücülerine ulaşmayı hedefledik. Bunun için sürücülerin Google'da yaptıkları "bölge+bakım+servis" ve "marka+bölge+servis" temel aramalara odaklandık.

Autoteam web sitesi yayına alındıktan ilk ay sonrasında Google aramalarında birçok kelime de ilk sırada, bazı kelimelerde ise ilk ve ikinci sayfada yer aldı. Autoteam için planladığımız "bölge" ve "araç marka" odaklı seo stratejileri hızlı bir şekilde karşılık bulmuş ve kısa bir zaman diliminde ziyaretçi trafiği çekmeye başlamıştı bile.

Birkaç ay sonrasında artık sonuçları analiz ederek, Organik Trafik'ten müşteri kazanma stratejilerini uygulamaya başladık.

Google'da Doğru Müşteriye Hedeflemek

SEO odaklı hazırlanan web sitelerinde organik trafiği artırmanın yanında, diğer önemli husus da doğru müşteriyi de siteye çekmektir. Autoteam'in web sitesini geliştirirken ve SEO çalışmaları yaparken doğru müşteriyi bulmak için bir takım stratejiler geliştirdik. Kimi zaman hedef kelimeleri revize ederek, kimi zaman ise daha spesifik kelimelere özel çalışmalar yaptık. Bunun için en temel kaynağımız Google Arama Önerileri oldu. Kullanıcıların dönemsel olarak değişkenlik gösteren bu aramalarına odaklanmak, web sitesi içerisinde bu aramalara özel içerikler hazırlamak onlara ulaşmanın ve onlara dokunmanın en kolay yolu idi.

Hedefe Özel İçerik Üretimi

Autoteam Özel Oto Servisi olarak belirli bölgelere hizmet sunabiliyor ve bazı araç markalarını hedefliyorduk. Bu bölgeler ve araç markaları ile özel sayfalar, özel içerikler üreterek ilgili kelimelerde organik trafik çekmeyi başardık.