Bize Yazın
Trios Web Logo
Takıma Katıl.
 
Bize Ulaşın
 
Proje Başlat
 

DİJİTAL PROJE DANIŞMANLIĞI

Başarılı projelerin ortak noktası

İşinizi şansa bırakmayın!

Pazarlama ve reklam yapma sıkıcılığından uzak, dijital dünyanın dinamizmine uygun planlanmış ve doğru stratejilerle kurgulanmış projeler geliştiriyor ve yönetiyoruz.

Dijital Proje Analizi

Proje Analizi

Bir dijital projenin başarılı olması ve sonuçlandırılmasında en önemli kilometre taşlarından biri “proje analizidir”.

Proje analizi süreci hedef kitlenin, pazarın ve rakiplerin analizinin yapılarak projenin hayat bulacağı web sitesi ve tüm dijital platformlarda nasıl bir hikayesinin olması gerektiğini ortaya çıkarır, bunun hedef kitleye nasıl bir dille sunulacağını belirler. Tüm bu analiz ve çalışmalar, projenin dijital stratejilerinin de oluşturulmasında verimli birer kaynak oluşturur.

Strateji belirleme ve planlama

Strateji Belirleme & Planlama

Güçlü bir marka stratejisi; markanın farklılaştırma, marka tutarlılığını koruma ve tüketicilerin gözünde güvenilir bir marka oluşturmada yardımcı olacaktır.

Başarılı stratejiler, doğru hedef kitleye ulaşmada önemlidir.

Dijital stratejinin aşamaları şunlardır ;

  • Gereksinim analizi
  • İş hedeflerinin tanımlanması
  • Kullanıcı hedefleri ve kullanıcı davranışlarına göre müşteri hedefleri
  • Marka kimliği, site, broşür vs. içeriğinin analizi
  • Kitle etkileşim davranış analizi
Dijital proje yönetimi

Proje Yönetimi

Proje yönetimi profesyonel bir yönetim sürecidir. Dijital stratejilerin belirlenmesinden, sonuçların analizine kadar geçen süreçte, minimum bütçe ve maksimum başarı adına sağlanan bir hizmettir.

Trios, proje yönetim hizmetini dijital dünyadaki tüm süreçlerde sunmaktadır.

Trios, size sunacağı hizmetler dışında, 3. parti çözüm ortaklarından alınacak hizmetlerin organizasyonu, bütçe optimizasyonu, zaman yönetimi, sonuç raporlama aşamalarını yönetir. Projeden, maksimum verim almanızı sağlar.

Dijital Pazarlama Danışmanlığı

Dijital Pazarlama Danışmanlığı

Dijital teknolojilerin hayatımıza iyiden iyiye girmesi tüketicileri de değiştirdi, hatta yeniledi. İnsanlar artık markayı keşfediyor, birçok platformda düşüncelerini paylaşıyor. Bu nedenle tüketiciler ile etkileşim gösterebileceğiniz tüm temas noktaları dikkate alınmalı ve pazarlama stratejisi ortaya çıkarılmalıdır.

Kapsamlı bir pazarlama stratejisi, hedef kitlenizi gerçek zamanlı yakalamanıza, etkileşime girmenize ve satışa dönüştürmenize imkan sağlar. Trios, birden fazla kanalda, her platforma özel, doğru zamanda, doğru insanlara, doğru platformda, doğru mesaj ile ulaşmayı sağlayacak pazarlama stratejileri ortaya çıkarır.

Veri Analizi

Veri Analizi

Dijitalde sağlıklı veriler var ise, bu verilerin analizi strateji belirlemede ve/veya yenilemede çok önemlidir.

Herhangi bir dijital projeden önce rakip, sektör, aktif müşteri, offline satış rakamları gibi veriler eğer doğru şekilde analiz edilirse projenin başarıya ulaşmasında farklı safhalar için farklı stratejiler belirlenebilir.

Aynı şekilde öncesi olan dijital bir projenin geçmişteki satış, trafik, müşteri kitlesi gibi verilerde analiz edilebilir. Başarısızlığın sebepleri analiz edilebileceğiz gibi başarıyı artırma adına da stratejileri yenileme veya tekrar etme değerlendirmeleri yapılabilir.