"Dünyayı aydınlatacağız" sloganı ile ihracat hedefli dijital stratejiler ile hazırladığımız Light34 Aydınlatma web sitesi, tasarım ve yazılım çalışmaları sonrasında seo çalışmaları da tamamlanarak yayına başladı.

Trios, Light34'ün ihracat hedeflerinde dijital strateji danışmanı olarak markanın uluslararası platformlarda ve dijital platformlarda nasıl bir imajı olması gerektiğine odaklanarak çalışmalar başladı.

Önceliğimiz Light34'ün hedeflediği ülkelerdeki müşteri beklentilerini analiz etmek oldu. Light34 ekibi ile yaptığımız değerlendirme toplantılarında aydınlatma sektöründe dünya trendleri, yurt dışındaki alıcıların web sitesinde neleri aradığı, ne görmek isteyebileceklerini tespit ettik. Tüm bunları Light34'ün sunabilecekleri ile bir arada nasıl sunmamız gerektiği konusu ise Trios'un Strateji Ekibinin görevi idi.

Light34'ün aydınlatma projelerinde deneyimini ve özgün ürün üretme yeteneklerini doğru sunumlarla ortaya çıkarılması için markaya farklı bir bakış açısı sunduk. "Custom Made Lighting Solution" felsefesinin yani Light34'ün çözüm odaklı mühendislik yeteneklerinin öne çıkarıldığı bölümler, özel sayfalar ve görsel sunumlar hazırladık. Ürün sunum sayfalarında özel alanlar oluşturarak müşteri datası toplamayı hedefledik.

Light34'ün ihracat rakamlarını artırmayı hedefleyen bu web tasarımında SEO kriterleri ve site içerikleri çok önemli idi. Site içi seo çalışmalarında site içeriği oluştururken her bölüm için ayrı ayrı analizler yapıldı.

Site içi seo çalışmalarının en önemli hususu olan site içeriğini de büyük ölçüde tamamladığımız web sitesi yayına başladı.