Bize Yazın
Trios Web Logo
Takıma Katıl.
 
Bize Ulaşın
 
Proje Başlat
 

SEO DANIŞMANLIĞI & UYGULAMALARI

Hedef kitlenizi her yerde yakalamak elinizde

SEO Nedir

Arama motoru optimizasyonu anlamına gelen SEO, sitenizin Google, Yandex, Yahoo, Bing gibi arama motorlarında üst sıralarda çıkmasını sağlayan bir işlemler bütünüdür. Markanıza/firmanıza prestij, güven ve satış kazandırır. Özellikle KOBİ’lerin hızlı büyüme hedefine ulaşmada SEO, etkili çözümlerden biridir.

Kriter & Uygulamalar

SEO Kriterleri

Bir SEO çalışmasının başarılı olabilmesi için çok fazla sayıda kriter vardır. Trios için bu kriterlerin en önemlileri şunlardır:

  • Site Yapısı
  • Anahtar Kelimeler
  • Site İçeriği
  • Sosyal Medya
  • Backlink
  • Mobil Uyumluluk
  • Kullanılabilirlik

SEO Uygulamaları

Trios, SEO stratejilerinizi belirledikten sonra uzman ekibi ile gerçekleştireceği SEO çalışmalarından temel olanları şöyledir:


  • Analiz & Araştırma
  • Link Çalışmaları
  • Sosyal Medya Çalışmaları
  • Optimizasyon Çalışmaları
  • İçerik Çalışmaları
  • Raporlama & Analiz & Tekrarlama

Analiz

Site Analizi

Trios, yayında olan sitenizi analiz ederek SEO sürecine başlar. Sitenin SEO kriterlerine ne kadar uygun olduğunu, bugüne kadar bu amaçla nelerin yapılıp yapılmadığını tespit eder. Google gibi arama motorlarındaki durumunu inceler.

  • Site Yapısı
  • Site İçeriği
  • Mobil Uyumluluk
  • Kullanılabilirlik

Anahtar Kelime Analizi

Yayında olan bir site için veya yeni bir proje için sektöre, marka hedeflerine ve hedef kitleye uygun anahtar kelimeleri belirleyerek, SEO stratejilerini ve web sitesinin yapısı belirler

  • Hedef Kitle Belirleme
  • Hedef Kitle Alışkanlıkları
  • Arama Motoru Anahtar Kelime Önerileri
  • Marka Stratejilerine Uygun Anahtar Kelime Tespiti

Araştırma

Sektör Araştırması

İnternet üzerinde yapılan sektörel araştırmalar, SEO stratejilerinizi belirlemede en önemli aşmalardan biridir. Trendler, demografi, ortak değerler, kullanıcı alışkanlıkları Trios’un araştırdığı konular arasında yer almaktadır. Bu araştırma yapılacak SEO çalışmalarında hangi anahtar kelimelere ve hangi içeriklere odaklanılması gerektiğini gösterecek, aynı zamanda potansiyel fırsatları da ortaya çıkaracaktır.

Rakip Araştırması

Dijital dünyada başarılı olmak isteyen her marka SEO çalışmalarına odaklanmalıdır. Bu amaçla yapılan rakipler analizleri, sektörün fotoğrafını çekmeye yardımcı olur. Trios, SEO'da başarılı olan yani arama motorlarına bulunan rakiplerinizin “site içi ve site dışı optimizasyon çalışmaları olarak neler yaptıklarını, hangi anahtar kelimelerde başarılı olduklarını” tespit eder. Bu kritik sorulara bulunan cevaplar SEO stratejisini belirleme sürecinde markanızın önünü aydınlatır.

SEO Çalışmaları

Site İçi SEO

Site içi SEO çalışmaları, SEO'nun temel taşıdır. Çalışmaların bir kısmı içerik çalışmaları ile paralel yürütülürken bir kısmı ise içerik sonrasında yapılmaktadır. Başlıca site içi çalışmalar;

  • Anahtar Kelime ve Meta Tag Çalışmaları
  • Responsive Yapı Çalışmaları
  • URL Yapısı ve Site İçi Linkleme Çalışmaları
  • Yönlendirme & Hata Ayıklama Çalışmaları

Site Dışı SEO

Site içi SEO çalışmaları sitenizde görüntülenirken arka planda ciddi katkı sağlayan site dışı etkenler vardır. Site içi SEO çalışmalarının da verimini artıracak, bazı düzeltmelerin yapılmasını sağlayacak olan bazı site dışı SEO çalışmaları;

  • Backlink ( Site Dışı Link ) Çalışmaları
  • Trios Özel SEO Teknikleri
  • Sosyal Medya Çalışmaları
  • Google Anlaystic Analizleri

İçerik

Blog İçeriği

Hedef kitlenin davranışlarını ve sektördeki trendleri takip etmek, bu takip sonrasında ortaya çıkan verileri site içeriğine yansıtmak, marka ile tüketici arasındaki köprüyü güçlendirir. Bunun en kolay yolu ise BLOG yazıları ile arama motorlarına güncelleme göndermektir. Bu çalışma web sitenizi hedef kitlenin aradığını sunan ilgi çekici bir siteye dönüştürür.

Diğer İçerikler

Başarılı bir SEO için ilgili ve güçlü içeriklere ihtiyaç vardır. Site içi SEO çalışmalarının tüm gereksinimleri yerine getirilmiş bile olsa içeriği zayıf bir sitenin başarı olasılığı düşüktür. Trios, içerik yazarlığı hizmeti ile web sitenizin içeriğini de güçlendirir. SEO analizleri sonrasında ortaya çıkan sorunları düzeltir ve/veya yeni içerikler sağlar.

Linkleme

Site İçi Linkleme

BBaşarılı optimizasyon çalışmalarında site içi bağlantılar önemlidir. Bu bağlantılar, site içerisindeki farklı sayfalara linklerin olmasının dışında arama motorlarındaki site sıralamasına katkı sağlar. Site içi linklemeler arama motorlarının sayfalara verdiği değerin belirlenmesine de yardımcı olur.

Anahtar kelimeler ve bileşik anahtar kelimelerin varlığı, siteye gelen ziyaretçilerin sitede daha fazla kalmasını sağlar. Üstelik arama motorları için çok önemli olan üst sıralarda hemen çıkma oranını da maksimize edilmesine olanak sağlar.

Backlink Çalışmaları

Arama motorlarının temel düşüncesi olan "tavsiye edilen site iyidir" formülü, kötüye kullanımlar sonrasında ciddi parametrelerin ilavesi ile daha dikkatli ve doğru yapılması gereken bir çalışmaya dönüşmüştür.

Link alınan web sitesinin arama motorlarındaki değeri, sitenizin içeriği ile olan tematik ilgisi çok önemlidir. Trios, link çalışmalarını yaparken en önemli rakiplerinizin yaptığı linkleme çalışmalarını da analiz eder, bu sayede daha doğru verilere ulaşılmasına olanak tanır.

Sonuç Analizi ve Raporlama

Sonuç Analizi

Trios, SEO çalışmalarının verimini analiz ederken iki süreci yönetir:

Arama motorları sonuçlarındaki durumumuz; hangi anahtar kelimede neredeyiz, gelişimimiz ne durumda, zayıf kaldığımız anahtar kelimeler neler gibi sorulara cevap bulur.

Ayrıca "Google Analystics Uygulaması" ile yapılan SEO çalışmalarının dijital ayağı analiz edilir. Bu uygulama sayesinde, siteye "kimin geldiği bilgisinin yanı sıra kaç kişi geldi, nerden geldi, neler yaptı, en çok girilen sayfalar, sitede kalma süresi gibi daha birçok veriye sahip olunur.

Tüm bu analiz süreçleri sonrasında ;

Trios, sizden aldığımız offline pazarlama verileri ile sonuçları değerlendirir ve SEO stratejilerini revize etme, tekrarlama veya yenileme kararlarını verir.

Sonuç Raporlama

Trios, SEO çalışmalarının sonuçlarını analiz ederken tespit edilen sorunları veya iyileştirmeleri, site içerisinde veya site dışında yapılması gereken ekstra çalışmaları da raporlar.

Başarılı veya başarısız olunan konuların sebeplerine odaklanır; "Site içeriği", "Site dışı linkleme", "Sosyal medya çalışmaları", "Kullanıcı odaklı çalışmalar" gibi başlıklar altında yeni iş planlamaları yapar ve sizlerle paylaşır.

Sizinle birlikte belirleyeceği yeni veya revize edilmiş stratejileri uygulama süreçlerindeki iş bölümü ve organizasyonunu ve zaman planlamasını yapar.

Örnek Projeler

İstanbul Anadolu Yakası'nda hedeflenen bölgelerdeki araç sürücülerine ulaşmada %100 başarıyı yakalayan SEO Stratejileri
Autoteam özel oto servisi SEO çalışmaları

İstanbul Anadolu Yakası'nda hedeflenen bölgelerdeki araç sürücülerine ulaşmada %100 başarıyı yakalayan SEO Stratejileri

Daha Fazlası
KTG Eğitim'e sunulan SEO hizmeti il hedeflenen arama sonuçlarında %80 başarı...
Gümrük Eğitimleri SEO Çalışmaları

KTG Eğitim'e sunulan SEO hizmeti il hedeflenen arama sonuçlarında %80 başarı...

Daha Fazlası