İhracat hedefleri için uzun ve yorucu bir yolcuğula çıktığını bilen Light34 için öncelikli olarak stratejik web sitesi planlaması ile çalışmalara başladık.

Light34 Aydınlatma, yaklaşık 10 yıldır Türkiye ve Dünya'da müşterilerine aydınlatma çözümleri sunan bir firmadır.

Light34, Türkiye ekomosinin daralması sebebiyle yurt dışına yaptığı ihracatların sayısını artırmayı hedefleyerek dijital beklentilerini Trios'a anlattı. İhracat yaptığı ülke sayısını ve müşteri sayısını artırmak için dijitalin gücüne ve Trios'un stratejilerine inanıyordu. 

Uzun süren toplantılar yaparak Light34'ün sektörünü daha iyi anlamaya, markanın avantajlarını öğrenmeye çalıştık. Bu yorucu toplantılar sonrasında sektörün gereklilikleri, yurt dışındaki hedef kitleyi ve bu kitlenin dijitalde ne aradıklarını, neye odaklandıklarını anlamak için analizler, değerlendirmeler yaptık.

Stratejik bir web tasarım çalışması gerekiyordu. Yurt dışındaki müşteri siteyi ziyaret ettiğinde sayfalarda nasıl gezinebileceği, hangi sayfada ne vermemiz gerektiği ve en önemlisi bu ziyaretçiyi nasıl müşteri adayı veya müşteri olmasını sağlayacak stratejileri geliştirmemiz gerekiyordu.

Responsive tasarım çalışmaları tamamlanan projenin yazılım altyapısında geliştirmeler ve seo çalışmaları devam ediyor