Trios Web Logo
Takıma Katıl.
Bize Ulaşın
Proje Başlat

DİJİTAL MARKA DANIŞMANLIĞI

Markanızı dijital dünyada zirveye çıkaracak yeni stratejiler.

Dijital marka yönetimine hazır mısınız?

Dijital dünyada başarılı olan bir marka; dijital pazarlamanın altındaki onlarca kavram ve uzmanlığı bir bütün halinde kullanabilen, kullanıcı kitlesiyle arasında sağlam temeller oluşturabilmiş, geleceğe dönük adımlar atabilen ve interaktif bir iletişim diliyle konuşan bir markadır.

Dijital Marka Analizi

Marka Analizi

Birbirinin benzeri binlerce markanın olduğu bu kalabalık dünyada, hedef kitleye ulaşmada en önemli adım, marka stratejisi geliştirmektir.

Trios, pazarlama stratejilerinize uygun dijital stratejiler belirleyerek, markanızın dijital platformlardaki tutarlılığının korumaya ve tüketicilerin gözünde güvenilir bir marka oluşturmanıza yardımcı olur. Markanızı dijital platformlarda konumlandırmak için markanızı anliz eder, markanızın en temel değerlerini bulur ve ortaya çıkarır.

Dijital mecralarda markanız için yaptığı rakip ve sektör araştırmaları ile “rakipler ne yapıyor, hedef kitle ne istiyor ve biz müşterilere ne sunuyoruz” sorularına cevaplar bulur.

Bu veriler ışığında; markanın ve pazarın bugünü ile geleceğini bir arada düşünerek stratejiler oluşturur.

Dijital dünya ile yüzleşme ve barışma

Dijital Dünya ile Yüzleşme/Barışma

İnternet, neredeyse herkesin hayatının bir parçası haline geldi. Dijital platformların her gün artması, bu platformlarla yüksek kitlelerin etkileşimi, dijital mecraları göz ardı etmeyi imkansız hale getirdi.

Geleneksel pazarlamanın ciddi oranlarda güç kaybettiği açıkça görülüyor. Dijital pazarlama ise markalar için uzun yıllar var olmanın en önemli araçlarından biri haline geldi.

Bu nedenle Trios, size "dijital dünya ile yüzleşin / barışın" diyor, dijital dünyada markanızın olması gerektiği yeri gösteriyor, kuralları sürekli değişen bu oyunda hep kazanan olmanızı sağlıyor.

Marka kimliği yenileme

Marka Kimliği Yenileme

Marka, sadece güzel bir logo ve renk paleti değildir. Marka kimliğiniz, markanızın geçtiği her noktada (logo, web sitesi, broşür, dijital platformlar) markanızın kişiliğini ve hikayesini yansıtır.

Bazen geleceğe daha sağlam adımlar atmak için marka kimliğini değiştirmek ve kendini yenilemek gerekir. Trios, markanızın çekiciliğini ve farklılığını artıracak stratejiler geliştirir. Bu stratejilere göre marka kimliğinizi yeniler. Yeni öykülerle markanıza yeni bir yol çizer.

Dijital Dağınıklığa Akıllı Çözümler

Dijital Dağınıklığa Akıllı Çözümler

Dijital dağınıklık mı? O da ne dediğinizi duyar gibiyiz.

Markanızın/şirketinizin tanıtımı yapan bir web sitesi, ürün satışı yaptığınız e-ticaret sitesi ve çeşitli online projeleriniz var, üstelik sosyal medyaya da çok emek veriyor ve harcama yapıyorsunuz ama verim alamıyorsunuz.

Acaba dijitalde doğru noktada mısınız, doğru çalışmalar mı yapıyorsunuz, Facebook'ta olmalı mısınız, Google'a reklam vermeli misiniz, web sitenizde satış yapmalı mısınız? gibi cevaplanması gereken çok soru var. Trios, dijitalde olmanız gereken noktalara odaklanma hususunda markalara danışmanlık hizmeti verir.

Marka profesyonellerinizle birlikte yapılacak analizler sonrasında Trios, yapacağı çalışmalarla dijital verimliliğinizi maksimuma çıkarır.

Strateji geliştirme ve planlama

Strateji Geliştirme ve Planlama

Her markanın, kendine özgü ayırt edici bir marka stratejisi olmalıdır. Planlama ve araştırma, güçlü bir marka stratejisinin tohumlarıdır.

SEO, sosyal medya, e-mail marketing, marka kimliği oluşturma, tasarım çalışmaları gibi dijital pazarlamanın tüm bileşenleri bir arada ele alınıp tutarlı bir planlama yapılmalıdır.

TRİOS, araştırma ve marka analizi sürecinde elde ettiği rakip ve sektör verilerini ve hedef kitle beklentilerini dijital platform planlamaları ile stratejiye dönüştürür.

Bu stratejileri dönemsel belirler, her dönem sonu, sonuçlara odaklanarak strateji ve planlamaları revize eder.

Hedef Kitle ile 4d etkileşim

Hedef Kitle ile 4D Etkileşim

Pazar analiz çalışması ile ortaya çıkacak olan tüketici davranışları ve eğilimleri, markanızın hedef kitlesini daha iyi belirlemenizi ve onları daha iyi tanımanızı sağlayacaktır. Trios, bu çalışma sürecinde hangi hedef kitleye, nerede ulaşabileceğinizi, onlarla nasıl bir etkileşimde bulunmamız gerektiğini belirler.

4D yani doğru mesaj, doğru hedef kitle, doğru platform ve doğru zamanlamaya önem verir. Bu süreç içerisinde, dijital marka stratejiniz çerçevesinde sosyal medya, SEO, reklam çalışmaları, e-mail marketing gibi marka ve bütçenize en uygun mecra ve yöntemlerle, markanızı hedef kitlenize ulaştırır.

Sonuçların analizi ve raporlama

Sonuçların Analizi ve Raporlama

Dijital dünyada, stratejilerin geliştirilmesi ve uygulaması kadar, sonuçların analizleri de büyük önem taşır.

Marka kimliği, web sitesi, e-ticaret sitesi, sosyal medya hesapları ve reklam çalışmaları gibi markanızın dijital dünyadaki tüm aksiyonlarını Trios sizinle birlikte, şeffaf ve ölçülebilir metotlarla analiz eder.

Bu analiz sonuçlarını, offline pazarlama verileri ile birlikte ele alarak ve yorumlayarak; gerekirse markanın dijital stratejilerinin bazı bölümlerini yenileme, bazı bölümlerini tekrar etme yolu ile markanın gelişimine ve dijital dünyadaki yolculuğuna rehberlik eder.

Google Analystic, web sitesi erişim sonuçları, e-ticaret online alışveriş sayıları, sosyal medya etkileşim verileri gibi raporlar bu süreçte Trios’un kullandığı tüm dünyada geçerli güvenilir tekniklerdir.