İçerik Pazarlama Çalışmaları

Potansiyel alıcılardan, marka sadakati oluşmuş tüketicilerden ve ürünleriniz ile ilgilenen diğer müşterilerden hızlı geri dönüş almanın yollarından biri de güçlü içerik pazarlamasıdır.

İçerik Yazarlığı SEO İlişkisi

Web tasarım sonrasında planlanmış SEO çalışmalarının en büyük silahı, hedeflerle örtüşen bir içeriktir. Google gibi arama motorları için kullanıcı beklentilerini karşılayan ve arama motoru kriterlerine uyan zengin içerikler her zaman çok değerlidir.

Marka Hikayesi Yazımı

Trios, hedef kitlenin markayı benimsemesi, ona güvenmesi ve sadakat duyması için güçlü bir marka hikayesinin var olması gerektiğine inanır. Bu hikayeyi doğru şekilde işleyip tüketiciye yansıttığınızda, sonraki tüm söylem ve stratejileriniz bu hikaye ile özdeşleşmeye başlar. Hikaye, marka ile tüketici arasında güçlü bir bağ kurar.

Web Sitesi İçerik Yazıları & Blog Yazıları

Trios, dijital dünyada var olduğunuz farklı dönemlerde hedef kitlenize hitap eden web sitesi blog yazıları, infografik içerikli paylaşımlar ve video içerikler ile markanızın gelişimine katkı verir. Eğlendirici veya eğitici içeriklerle, markanızın ihtiyacı olan bilgilendirme ya da tüketicilerin sorunlarını çözme fonksiyonlarını yerine getirir.

İçerik yazarlığı kısa zaman içinde ortaya çıkan bir süreç değildir. Bu nedenle Trios içerik yazarları, sürecin ilk başlarında pazarı ve hedef kitleyi tanımaya, onları anlamaya gayret gösterir. Düzenli olarak sektör hakkında yerli yabancı kaynaklardan bilgi edinir. Marka ve sektör kültürü kazanır, sektör jargonuyla konuşabilir hale gelir. Ardından siteniz için içerik üretimi başlar.

Bu içerikler, hedef kitleye ulaşma ve sonrasında hedef kitleyi müşteriye dönüştürme yolundaki en önemli silahlardan biridir.

Ürün Tanıtım Yazıları

Trios ürünleri sunarken ilgi çekici, müşteriyi etkileyecek hikayeler ortaya çıkarır. Özellikle e-ticaret sitelerinde müşterilerin satın alma süreçlerini hızlandırır veya iletişime geçmeye yönlendirir.

İçerik Pazarlaması ve İçerik Stratejisi Çalışmalarının Özetle Süreçleri...

  • Marka SWOT analizi ve hedefleri belirlenmesi
  • Markanı farklılıklarını ortaya çıkarılması
  • Site içeriğinin eksik kısımlarını tespiti
  • İçerik stratejisi ve yol haritasının netleştirilmesi
  • Marka dijital stratejisine uygunluğun kontrolü